Mesh-urile sunt printuri mari și printuri de foarte mari dimensiuni.
Produs publicitar realizat prin imprimarea cu cerneală pe bază de solvent sau ecosolvent a poliplanului perforat.
Datorită greutății reduse a poliplanului și a perforațiilor realizate din turnarea PVC-ului, mesh-ul (plasa) reprezintă produsul publicitar ideal pentru promovarea stradală a imaginii la dimensiuni uriațe de ordinul sutelor de metri pătrați.
Printarea mesh-urilor se face în fâșii de 3,2m lățime la calitate înaltă, iar fâșiile se unesc între ele prin sudare la temperaturi foarte înalte.
Mesh-ul este un material flexibil din PVC cu perforații, se folosește în special pentru fațadele clădirilor, avantajul față de banner fiind permiterea circulației aerului, este mai ușor decât frontlit-ul (270-330 gr/mp).
Se printează cu cerneală relsolvent sau ecosolvent, are o durată mare de viață, rezistență, datorită faptului că are perforații nu este solicitat de vânt la fel de tare ca banner-ul.
Lățimea maximă de prinț este de 180 cm, deci printurile mai late de 180 cm se fac din bucăți și se sudează cu aer cald.
Mesh- ul se poate realiza practic la orice dimeniune, prin îmbinarea mai multor bucăți.
Mesh ul este alegerea ideală pentru producerea diferitelor display-ere atât de interior, cât și de exterior sau pentru decorarea clădirilor.
Materialul de mesh publicitar diferă de cel de banner publicitar, diferențele fiind următoarele:
– meshurile sunt perforate pentru a putea trece vântul prin ele
– meshurile sunt mai ușoare decât bannerul, 270-300 gr
– prin mesh lumina este permisă din cauza perforatiilor
– meshurile se pretează la printuri foarte mari la care banner-ul s-ar rupe din cauza propriei greutăți
Aplicațiile și locațiile obișnuite pentru mesh-uri:
– meshuri aplicate pe clădiri
– meshuri afișate pe stadioane
– meshuri în săli de sport
– meshuri aplicate la interior în săli foarte mari
– orice altă aplicație unde afișarea unor printuri de mari dimensiuni este necesară.